Yleiset sopimusehdot

HALUAMME, ETTÄ OLET TYYTYVÄINEN KÄYTTÖKOKEMUKSEESI OSOITTEESSA www.MASAI.FI

Tavoitteemme on, että voit verkkokaupassamme:
1) navigoida vaivattomasti eri mallistojen välillä ja löytää nopeasti etsimäsi tuotteet
2) tilata helposti haluamiasi tuotteita
3) saada tuotteesi toimitettua helposti ja nopeasti
4) palauttaa tuotteita vaivattomasti ja ilman lisäkuluja

Jos sinulla on kysyttävää tai kommentoitavaa, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@masai.fi.

ASIAKASPALVELU

Jos sinulla on ongelmia tilauksen tekemisen, maksamisen, toimituksen, palautuksen tai sivuston käytön kanssa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme:

Puhelinnumero: 94 24 52 157
Sähköposti: asiakaspalvelu@masai.fi

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 10.00–16.00.

Tietoa Masai Clothing -yrityksestä

Masai Clothing Company ApS
Hammerensgade 1
1267 København K
Danmark

Yritystunnus: 10279488

Palautusosoite:
Masai
c/o UB
PL 7790
00002 Helsinki

Yhteystiedot:
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@masai.fi
Puhelinnumero: 94 24 52 157

Johdanto sopimusehtoihin

Seuraavia sopimusehtoja sovelletaan osoitteessa www.masai.fi tapahtuvaan verkkokaupankäyntiin.

Suosittelemme, että luet nämä ehdot huolellisesti läpi ennen tilauksen tekemistä.

Jos sopimusehdoissa on kohtia, joita et ymmärrä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä.

Sopimusehdoissa käytetään usein sanoja ’sinä’ tai ’sinun’, joilla viitataan sinuun verkkokaupan käyttäjänä. Sanoilla ’me’ tai ’meidän’ viitataan Masai Clothing Company ApS -yritykseen.

Sopimusehtoja päivitetään toisinaan, ja pyydämme sinua siksi hyväksymään ehtomme joka kerta ennen tilauksen vahvistamista.

Tilaaminen ja tilauksen käsittely

Verkkokauppa on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa
Jos tilaat tuotteita viikonloppuna tai pyhäpäivinä, tilauksesi käsitellään seuraavana arkipäivänä.

Tilaukset voidaan tehdä ainoastaan verkkokaupassa eikä sähköpostilla, kirjeitse tai puhelimitse. Tilaukset vahvistetaan kassalla tilauksen viimeisessä vaiheessa. Jos sinulla on ongelmia tilauksen tekemisen kanssa, autamme sinua mielellämme. Ota yhteyttä asiakaspalveluun täällä.

Tilauksen tekemisen jälkeen saat viipymättä tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Saat tilauskuitin sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty.


Ostoksen tekemiseen vaadittava minimi-ikä
Sinun on oltava vähintään 18-vuotias voidaksesi ostaa tuotteita verkkokaupastamme. Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava vanhempiesi tai huoltajasi suostumus ostosten tekemiseen osoitteessa www.masai.fi.


Milloin olen sidottu tilaukseeni?
Voit muuttaa verkkokaupassa antamiasi tietoja aina tilauksen vahvistamiseen saakka. Näitä ovat esim. toimitus- ja laskutusosoitteesi, maksutietosi sekä tilattavat tuotteet ja niiden määrä.

Näytöllesi ilmestyy vahvistusteksti heti sen jälkeen, kun olet klikannut kohtaa ’Vahvista’. Tästä hetkestä lähtien olet sidottu ostokseesi, etkä voi enää muuttaa tilaustasi.

Huom! Jos haluat peruuttaa tilauksesi heti tilauksen tekemisen jälkeen, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme 1 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä. Emme voi peruuttaa tilaustasi, jos se on ehditty pakata ja lähettää. Sinulla on kuitenkin luonnollisesti edelleen 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien, jona olet vastaanottanut tuotteesi (lue lisää kohdasta ’Palautus’).

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluumme – olemme valmiina auttamaan sinua.


Pidätämme itsellämme oikeuden peruuttaa tilauksesi...
Pidätämme itsellämme oikeuden peruuttaa tilauksen tai ostoksen, ottamatta vastuuta korvauksista tai muista kustannuksista seuraavissa tilanteissa:

1) Maksutietosi eivät ole oikeat tai niitä ei voida vahvistaa.
2) Tilauksesi on tehty petostarkoituksessa tai siihen liittyy rangaistavaa tai laitonta toimintaa.
3) Verkkokaupassa ilmenee tahaton virhe, esim. maksuvirhe yms.
4) Meillä on syytä epäillä, että olet alle 18-vuotias.

Hinnat ja maksut

Kaikki hinnat ilmoitetaan euroina (EUR) ja hinnat sisältävät nykyisen arvonlisäveron (alv) 24 %.

Verkkosivuilla markkinoitavat tarjoukset ja kampanjat ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää, ellei tarjouksen yhteydessä toisin ilmoiteta.

Maksaminen

Voit maksaa verkkokaupassamme ostoksesi seuraavilla maksutavoilla:
Maksukortit
Klarna-lasku ja -tili
Paypal

Emme veloita lisämaksuja eri maksutapojen käytöstä.


Korttimaksu
Otamme vastaan maksut seuraavilla maksukorteilla:
Visa
Masstercard

Korttimaksut suojaa PCI DSS -sertifioitu maksukumppanimme Altapay. Maksu varataan kortilta tilaushetkellä ja veloitetaan vasta, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme.

Maksukortilla maksaessasi sinua pyydetään antamaan maksukorttisi turvakoodi (CVV). Löydät kolminumeroisen koodin kortin takaa. Koodin antaminen on välttämätöntä maksun onnistumisen ja maksuturvallisuuden kannalta.

Klarna-lasku ja -tili
Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun tai -erämaksun saat tilaamasi tavarat kotiisi ennen laskun maksamista ilman, että sinun tarvitsee antaa korttitietojasi.

Laskulla maksettaessa maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden lähettämisestä. Jotta laskulla maksaminen olisi mahdollista, maksukumppanimme vaatii henkilötunnuksesi tarkastaakseen luottotietosi ja voidakseen lähettää tilauksesi viralliseen kotiosoitteeseesi.

Kun valitset maksutavaksi joustavan erämaksun, päätät itse, kuinka paljon maksat kuukausittain. Jos valitset joustavan erämaksun kassalla, maksat vähintään 1/24 kuukausittain (kuitenkin aina vähintään
5 €).

Jos et maksa kuukausilaskuasi viimeistään eräpäivänä, Klarna lähettää sinulle kuukausilaskua koskevan maksumuistutuksen (eli muistutuslaskun) 14 päivää laskun erääntymisen jälkeen. Muistutuslaskuun on lisätty 5 euron muistutusmaksu sekä viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos muistutuslaskusi on edelleen maksamatta 14 päivää ensimmäisen maksumuistutuksen lähettämisen jälkeen, saat toisen muistutuslaskun, johon on lisätty toinen 5 euron muistutusmaksu sekä korkolain mukaista viivästyskorkoa. Jos jätät myös toisen muistutuslaskun maksamatta, Klarna siirtää kuukausilaskusi perintään.

Tutustu Klarnan luottoehtoihin täällä.

PayPal
PayPal on palvelu, joka mahdollistaa rahansiirrot yksityishenkilöiden välillä sekä verkkokauppatilausten maksamisen kotimaassa ja ulkomailla. Rahat siirtyvät vastaanottajalle joko PayPal-tiliin liitetyltä kortilta tai PayPal-tilillä olevasta saldosta.

Toimitus

Toimitusaika
Normaali toimitusaikamme on 3-5 arkipäivää tilauksen tekemisestä. Emme toistaiseksi toimita tuotteita Ahvenanmaalle.

Pyrimme lähettämään aina tilauksen kaikki tuotteet samassa lähetyksessä. Saat automaattisesti sähköposti-ilmoituksen, jos emme pysty toimittamaan kaikkia tilaamiasi tuotteita.

Tilausten kuljettamisesta vastaa Posti. Voit valita joko kotiinkuljetuksen tai toimituksen noutopisteeseen. Voit seurata lähetyksesi kulkua sähköpostiisi lähetetyn seurantanumeron avulla.

Toimitusmaksu
75 euron arvoiset ja sitä kalliimmat tilaukset toimitetaan ilmaiseksi. Alle 75 euron arvoisiin tilauksiin lisätään 4,95 euron toimituskulut.

Puutteelliset tai virheelliset tuotteet

Saamatta jääneet tuotteet
Mikäli toimitus ei vastaa lainkaan tilauskuitissa annettua kuvausta, pyydämme sinua ottamaan mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoittamaan tilausnumerosi. Tutkimme tapauksen mahdollisimman nopeasti. Mikäli toimituksessa on tapahtunut virhe, lähetämme sinulle oikean tuotteen tai palautamme maksusi tilanteesta riippuen. Asiakas ei tällaisissa tapauksissa vastaa mahdollisista palautuskustannuksista ja uuden tuotteen toimituskustannuksista.

Myöhästynyt toimitus
Mikäli toimitus on myöhästynyt kannaltasi merkittävällä tavalla, sinulla on oikeus purkaa sopimus ilman lisämaksua. Mikäli myöhästyminen johtuu verkkokaupastamme riippumattomista syistä, emme ole vastuussa myöhästymisestä emmekä ole velvollisia tarjoamaan vahingonkorvausta tai hyvitystä, ellei siitä ole erikseen sovittu osapuolten kesken tai ellei voimassa oleva laki niin velvoita.

Kuljetuksesta aiheutuneet vahingot ja vaarat
Masai vastaa tilauksestasi siihen asti, kunnes olet vastaanottanut toimitetun tilauksen. Mikäli vastaanottamasi lähetyksen paketti ja/tai tuote on selvästi vahingoittunut, pyydämme sinua ottamaan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

Peruuttamisoikeus

Peruuttamisoikeus
Yksityisasiakkaana sinulla on aina 14 vuorokauden peruuttamisoikeus siitä päivästä lähtien, jona vastaanotat tilaamasi tuotteet TAI olet saanut viimeisen tilaukseen kuuluvan tuotteen, mikäli saman tilauksen tuotteet on toimitettu eri aikoina. Peruuttamiselle ei tarvitse ilmoittaa erillistä syytä.

Peruuttamisoikeus antaa sinulle oikeuden tarkastella tuotetta tavalla, joka ei vahingoita tuotteita eikä tee tuotetta myyntikelvottomaksi. Voit tarkastella tuotetta samalla tavalla kuin tarkastelisit sitä fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty tätä enemmän, katsomme tuotteen olevan myyntikelvoton emmekä voi hyvittää enää tuotteen koko hintaa palautuksen yhteydessä (Ei koske aiheelliseksi todettuja reklamaatioita).

Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi, sinun on ilmoitettava siitä Masain asiakaspalvelulle sähköpostitse tai puhelimitse 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Voit käyttää ilmoituksen tekemiseen myös standardimuotoista peruutuslomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista. Löydät lomakkeen tämän sivun lopusta.

Tuote on palautettava verkkokaupalle 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä. Lue lisää palautusten tekemisestä seuraavassa kappaleessa ”Palautus”. Suosittelemme, että säästät lähetyskuitin todisteena palautuksen lähettämisestä. Voimme pidättäytyä tuotteiden takaisinmaksusta, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksen.

Takaisinmaksu
Vastaanotettuamme ja käsiteltyämme palautuksesi hyvitämme tuotteista maksamasi summan takaisin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa ilmoitettuasi halustasi käyttää peruutusoikeuttasi. Palautamme myös edullisimman vakiotoimitustavan mukaiset kulut. Voimme kuitenkin pidättäytyä maksun palauttamisesta, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksen tai todistuksen siitä, että tuote on lähetetty. Palautettava summa maksetaan aina alkuperäisen tilauksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla.

Arvonalennusvähennys
Mikäli palauttamasi tuotteiden kunto on heikentynyt tavalla, joka tekee niistä myyntikelvottomia, voi Masai vähentää arvonalennuksen palautettavasta maksusta tai kieltäytyä palauttamasta maksuasi riippuen vahingon laajuudesta. Tämä määritellään aina tapauskohtaisesti.

Palautus

Haluamme tehdä verkkokaupassamme asioimisesta mahdollisimman helppoa – tämä koskee myös palautusten tekemistä.

Toimitamme siksi tilaamiesi tuotteiden mukana aina:
1) Lähetysluettelon vastaanottamistasi tuotteista.
2) Ohjeet palautuksen tekemiseksi (nähtävänä myös alla).
3) Palautuslomakkeen, joka sinun on täytettävä ja lähetettävä palautuksen mukana.
4) Valmiiksi maksetun palautustarran, jota voit käyttää tuotteen palauttamiseen.

Ilmainen palautus Postiin
Jos haluat palauttaa yhden tai useamman tilaamistasi tuotteista, toimi seuraavien ohjeiden mukaan:
1) Kirjoita palautuksen syy palautuslomakkeeseen.
2)Lähetä palautuslomake tuotteen mukana. Voit lähettää tuotteen samassa laatikossa tai pussissa, jossa sen vastaanotit.
3) Kiinnitä tilauksen mukana toimitettu palautustarra lähetyksen päälle. Suosittelemme, että käytät tarraa – muuten olet itse vastuussa palautettavista tuotteista siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet ne. Jos käytössäsi ei ole palautustarraa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle uuden tarran.
4) Vie pakettisi lähimpään Postin toimipisteeseen lähetettäväksi.

Mikäli et käytä palautustarraa, lähetä palautuslähetys osoitteeseen:

Masai c/o
UB PL 7790
00002 Helsinki

Palautukset käsitellään mahdollisimman nopeasti vastaanottamisen jälkeen. Hyvitämme tämän jälkeen palautettujen tuotteiden hinnan sinulle.

Huom! Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä paketteja.

Vaihto toiseen tuotteeseen?
Jos päätät palauttaa tuotteesi, emme valitettavasti voi vaihtaa sitä toiseen väriin, kokoon tai toiseen tuotteeseen. Jos haluat saada toisen tuotteen alkuperäisen tuotteen tilalle, palauta alkuperäinen tuote ylläolevien ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus osoitteessa masai.fi. Palautamme alkuperäisen tuotteen hinnan sinulle 14 vuorokauden kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Reklamaatiot

Reklamaatio-oikeus
Yksityisasiakkaana sinulla on oikeus reklamoida virheellisestä tuotteesta. Valitusoikeus koskee alkuperäisvikoja, kuljetusvahinkoja sekä tuotteita, jotka poikkeavat siitä, mitä on sovittu asiakkaan ja Masain välillä tai muuten osoitettavia virheitä.

Mikäli reklamoit virheellisestä tuotteesta, kun tuotteen vastaanottamisesta on kulunut yli 6 kuukautta, tulee sinun pystyä osoittamaan, että vika on alkuperäisvika. Reklamaation myötä korjaamme tuotteen alkuperäiseen kuntoon tai vaihdamme tuotteen uuteen. Tietyissä tapauksissa voi sinulla myös olla oikeus purkaa sopimus ja saada tuotteesta maksamasi summa takaisin.

Virheen ilmestyttyä sinun tulee aina reklamoida tuotteesta mahdollisimman pian ja ilman tarpeetonta viivästystä.

Mikäli haluat reklamoida tuotteesta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista. Asiakaspalvelusta saat tarkemmat ohjeet siitä, kuinka reklamaatioprosessi etenee.

Varaukset

Masai pidättää oikeuden perua sopimuksen ilman, että tästä voidaan vaatia hyvitystä, mikäli asiakas on tehnyt ostoksen vilpillisessä mielessä perustuen sellaisiin Verkkokaupassa annettuihin virheellisiin tietoihin, jotka asiakas tunsi tai jotka olivat selvästi virheellisiä. Tällaisiin virheellisiin tietoihin sisältyvät tuotteiden hintaa tai määrää koskevat virheelliset tiedot.

Mikäli verkkokaupassa annetut tiedot poikkeavat muissa julkaisuissa annetuista tiedoista, on verkkokaupassa annetuilla tiedoilla etusija.

Force Majeure

Masai ei ole vastuussa myöhästymisistä tai puutteellisesta sopimuksen ehtojen täyttämisestä tilanteissa, joille Masai ei ole mahtanut mitään tai joita Masai ei ole voinut ennustaa tai ohittaa. Tämä koskee mm. viranomaistoimintaa tai -laiminlyöntejä, uutta tai muutettua lainsäädäntöä, työselkkausta, sotaa tai sodan uhkaa, tulipaloa, räjähdystä, tulvaa, luonnonkatastrofia tai suuronnettomuutta.

Henkilötiedot ja yksityisyys

Eräät henkilötiedot sekä osoitteessa www.masai.fi tehdyt ostotapahtumat tallennetaan ja käsitellään Masain toimesta Henkilötietolain mukaisesti. Näitä tietoja Masai tarvitsee suorittaakseen oman osansa sopimuksesta asiakkan kanssa.

Tallennettavat henkilötiedot voivat olla:
-Nimi
-Osoite
-Sähköpostiosoite
-Puhelinnumero
-Muita tunnistamiseen tarvittavia henkilötietoja

Henkilötietojen käyttö
Maksun suorittaminen tilauksen yhteydessä verkkokaupassamme

Maksutiedot maksun suorittamisen ja vahvistamisen yhteydessä
Palautuksen yhteydessä
Tiedot lähetetään salattuina alan standardien mukaisesti

Profiili tai käyttäjätili
Profiilin tai käyttäjätilin hallinnointi

Uutiskirje
Uutiskirjeen lähetys

Friends of Masai
Klubijäsenyyden hallinointi
Kutsut klubin tapahtumiin
Erityiset klubitarjoukset

Markkinointi
Tuotteidemme markkinointi
Erikoistarjoukset
Tietojen ja presale-kutsujen lähettäminen

Ylläolevia tietoja käytetään vain, jos asiakas on antanut siihen suostumuksensa, ellei voimassa oleva laki anna mahdollisuutta yhteydenottoon ilman asiakkaan suostumusta.

Tietosi poistetaan, kun niille ei ole enää tarvetta yhden tai useamman yllämainituista käyttötarkoituksista yhteydessä. Tietoja voidaan käsitellä ja säilyttää pidempään anonyymissa muodossa.

Tietoja ei koskaan luovuteta kolmannelle osapuolelle.

Tarkastusoikeus
Sinulla on asiakkaana oikeus pyytää rekisteriotetta tiedoista, joita Masai on rekisteröinyt sinusta. Sinulla on myös oikeus kieltää henkilötietojen kerääminen ja käyttö vastaisuudessa, sekä tarvittaessa muokata henkilötietoja, jotka ovat virheellisiä.

Asiakastietojen poistaminen
Voit lähettää kirjallisen, allekirjoitetun pyynnön Masain tallentamien henkilötietojen poistamiseksi. Emme voi kuitenkaan poistaa tietoja, jotka lain mukaan tulee tallentaa tilikirjanpitoa varten.

Linkit muille sivustoille
Sivustomme saattaa sisältää linkkejä muille sivustoille tai integroituihin sivustoihin. Emme ota vastuuta muiden palveluntarjoajien sivustojen sisällöstä tai henkilötietojen käsittelyperiaatteista. Muilla sivustoilla vieraillessasi suosittelemme lukemaan kyseisen sivuston ylläpitäjien henkilötietoja ja yksityisyyttä koskevat säännöt.

Evästeet

Kaikki Masai.fi:ssä julkaistut tiedot on julkaistu yksinomaan asiakkaan verkkosivun käytön mahdollistamiseksi. Kun käyttäjä vierailee verkkosivuilla, tallennetaan asiakkaan tietokoneelle tiedostoja, niin sanottuja evästeitä. Masai.fi:ssä käytetään seuraavia evästetiedostoja:

Istuntokohtaiset evästeet,
joita tallennetaan käyttäjän tietokoneelle vain väliaikaisesti, jotta sivusto toimisi ongelmitta. Käyttäjän sulkiessa verkkoselaimen tallennetut session-evästeet poistuvat.

Pysyvät evästeet:
nämä evästeet tallennetaan vieralijan tietokoneelle, ja ne ovat pysyviä. Pysyviä evästeitä käytetään myöhempien vierailijoiden tunnistamiseen ja toisinaan tilasto-ohjelmien perustana.

Opt-in:
heti verkkosivulle saapuessasi sinulla voit valita, haluatko antaa evästeiden tallentua tietokoneellesi. Hyväksyt evästeiden tallentumisen jatkamalla sivuston käyttöä, kun olet tullut verkkosivuille ja nähnyt ilmoituksen evästeiden käytöstä.

Toiminta- ja optimointievästeet
näitä käytetään tukemaan verkkosivun toimintaa. Näillä voidaan kerätä esim. tilastoja kävijöiden määrästä tai muuta informaatiota analysointia varten. Näitä käytetään myös kyselylomakkeiden yhteydessä. Nämä evästeet voivat kerätä informaatiota, joka voidaan yhdistää käyttäjään.

Markkinointievästeet: näitä evästeitä käytetään anonyymiin sivustojen seurantaan ja niillä voidaan koota profiileja, jotka näyttävät millaisia hakuja kukin käyttäjä on tehnyt ja millä sivuilla he ovat vierailleet. Nämä evästeet voivat kerätä tietoa, jotka tunnistavat käyttäjän tai sisältävät yksityiskohtaista tietoa käyttäjästä.

Käytössämme olevat markkinointiverkostot (mainokset ja räätälöidyt mainokset):
Google, Facebook, DoubleClick, Bing. Käyttäjän on mahdollista estää tietojensa jakaminen tiettyjen markkinointiverkostojen ja nettisivujen välillä. Tämä tapahtuu käytettävän selaimen mainosasetuksissa.

Käytämme Google Analytics, Hotjar, Salesforce commerce cloud, Sitecampaign ja Content Square -palvelujen evästeitä analysoidaksemme sitä, kuinka vierailijat käyttävät sivustoamme ja parantaaksemme sivuston käyttäjäystävällisyyttä. Vierailustasi kerätyt tiedot, kuten tietoliikene ja IP-osoite lähetetään ja tallennetaan Googlen palvelimille Yhdysvalloissa. Tästä linkistä voit estää Google Analyticsin evästeiden käytön: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Evästeet poistetaan automaattisesti muutaman kuukauden kuluttua. Evästeet uusitaan kuitenkin jokaisella käyntikerralla sivustollamme.

Emme koskaan luovuta henkilötietojasi kolmansille osapuolille.

Muuta

Sivuston päivittäminen
Teemme parhaamme päivittääksemme sivustoa säännöllisesti sekä taataksemme hintojen, tarjousten, tuotekuvausten ja muiden tietojen paikkaansapitävyyden. Tuotteita koskevissa tiedoissa, kuvauksissa, tarjouksissa ja hinnoissa voi kuitenkin esiintyä kirjoitusvirheitä ja muita virheitä. Toisinaan virheitä voi löytyä myös hinnan ilmoittamisen muodossa.

Valitukset
Jos reklamaation yhteydessä asiakas ei pääse sopuun Masain kanssa, on asiakkaalla mahdollisuus tehdä valitus Kilpailu- ja Kuluttajaviraston kautta, mikäli valituksen ehdot täyttyvät.

Kilpailu- ja Kuluttajavirasto, KKV, PL 5, 00531 Helsinki, kuluttajaneuvonnan puh.nro (maistraateissa): 029 553 6901. Sähköiset lomakkeet: https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/etusivuneuvonta.aspx.

Voit myös käyttää EU-komission sähköistä valituslomaketta, erityisesti, jos asut toisessa EU-maassa. Valitusportaalin osoite: http://ec.europa.eu/odr.
Valituksen yhteydessä tulee mainita sähköpostiosoitteemme: asiakaspalvelu@masai.fi.

Riidat Masain ja asiakkaiden välillä käsitellään kuluttajariitalautakunnassa tai muussa vastaavassa elimessä tai lainmukaisessa tuomioistuimessa.

Mitätöinti
Mikäli yksi tai useampi kaupan ehtojen kohta mitätöidään osittain tai kokonaan, muut kohdat ovat edelleen voimassa.

STANDARDIMUOTOINEN PERUUTUSLOMAKE

Täyttäkää ja palauttakaa tämä lomake vain siinä tapauksessa, että haluatte peruuttaa sopimuksen. Palautettava tuote on lähetettävä Masaille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Täytä peruutuslomakkeeseen omat tietosi sekä palautettavien tuotteiden tiedot ja lähetä se Masai-verkkokaupan asiakaspalveluun.

Vastaanottaja

Masai
c/o UB
PL 7790
00002 Helsinki

Sähköposti: asiakaspalvelu@masai.fi
Puhelinnumero: 94 24 52 157

Ilmoitan, että haluan peruuttaa tekemäni sopimuksen, joka koskee seuraavien tavaroiden toimittamista:

Tilausnumero: __________________________ Tuote:__________________________

Tilauspäivä:__________________________Vastaanottopäivä:__________________________

Asiakkaan tiedot:
Nimi: __________________________

Osoite: __________________________

Postinumero: __________________________

Paikkakunta: __________________________

Puhelinnumero: __________________________

Sähköpostiosoite: __________________________

Päiväys__________________________ Allekirjoitus __________________________